2022. Anglia - képekben

2022.08.29

Sziasztok! Húhaa, nem kicsit hagytam ki, de nyári szünetet tartottam. Rengeteg-rengeteg dolog történt velem az elmúlt 1,5 hónapban. Ezernyi emléket szereztem, amik már örök életre a szívemben maradnak. Nagyon hálás vagyok, de a blog szempontjából nem éppen a legjobb, hogy képeken kívül semmit sem szedtem össze :) Úgyhogy most egy kicsit még a természetképek rovatot bővítem, de jön a szeptember, jönnek az új és remélhetőleg érdekes bejegyzések is. 

Az idei születésnapi ajándékom az volt, hogy két hetet tölthettem Plymouth-ban, egy Angol kikötővárosban, és nyelvet tanultam. Elképesztő élmény volt! Pont annyi idő, hogy nem haltam bele a honvágyba, viszont élvezni tudtam, hogy valahol máshol vagyok. Még mindig az emlék/élmény feldolgozása alatt vagyok, így azt hiszem, jobb, ha a képek beszélnek helyettem. Több kategóriába soroltam őket, akár téma, akár helyszín szerint.

1. Virágok

2. Dartmoor - Dartmoor, angol tájegység, annak aki olvasta a Sátán kutyája című Sherlock Holmes regényt ismerős lehet, a történet nagy része ezen a megkapó lápvidéken játszódik. Nincs messze a várostól, ahol laktunk, és sikerült elkirándulnunk ide. A legszebb hely, ahol valaha jártam.

3. Hajóutak, tenger

4. Plymouth, azaz a város, ahol két hetet "éltem"

Nos, van még sok képem, de igyekeztem szelektálni. Ilyen volt az angliai utam, remélem át tudtam adni, hogy mekkora élmény volt. Ha pedig Angliába utaznátok, mindenképp látogassatok el Plymouth-ban, csodálatos város!


A képeket felhasználni pedig szokás szerint csak az én engedélyemmel szabad. Írj email-t vagy instagram üzenetet!


További bejegyzéseim

Szia! Gondolom te sem örülnél, ha ellopnák azt amit csináltál. Kérlek velem se tedd ezt! Ha innen veszel valamit kölcsön, linkeld be az oldalt, és nevezz meg engem is, mint a gondolat gazdáját.  Én is mindig hivatkozom, ahol nincs forrásmegjelölés az mind az én fejemből pattant ki, vagy én fotóztam :)
Facebook oldalam: https://www.facebook.com/boriblogja
Instagram oldalam:
https://www.instagram.com/boriblogja/
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el