2022. Hollandia - képekben

2022.08.22

Sziasztok! Már egy korábbi bejegyzésemben említettem, hogy június végén Hollandiába utaztam, az iskolánk kórusával. Egyszerűen fantasztikus volt!! Nagyon hálás vagyok, amiért részt vehettem ebben az utazásban, mind az éneklés, mind a világlátás óriási élmény volt. Nagyon megszerettem ezt az országot, és remélem, még sokszor elutazhatok majd ide. Sok-sok fotó készült az utazás során, és ebben a bejegyzésben ezeket láthatjátok majd. Nem mindegyik képet én csináltam, voltak amiket a barátaim, illetve anyukám. Többek között ezért IS kérlek, hogy ha a képeket használni szeretnéd, előtte kérj engedélyt tőlem, email-ben. Magyarul: Ne Lopd El!

Köszönöm, hogy megnézted ezt a bejegyzésem, ha szeretnél többet hallani a blogomról, akkor kövess be instagramon! Ha pedig nem szeretnél lemaradni az új bejegyzéseimről, iratkozz fel a hírlevelemre! Legyen szép heted! :)

A képeket felhasználni pedig szokás szerint csak az én engedélyemmel szabad. Írj email-t vagy instagram üzenetet!


További bejegyzéseim



Szia! Gondolom te sem örülnél, ha ellopnák azt amit csináltál. Kérlek velem se tedd ezt! Ha innen veszel valamit kölcsön, linkeld be az oldalt, és nevezz meg engem is, mint a gondolat gazdáját.  Én is mindig hivatkozom, ahol nincs forrásmegjelölés az mind az én fejemből pattant ki, vagy én fotóztam :)
Facebook oldalam: https://www.facebook.com/boriblogja
Instagram oldalam:
https://www.instagram.com/boriblogja/
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el