Tanévkezdés: egy kicsit környezettudatosabban

2021.08.29

Sziasztok! Visszatértem! Sokadszorra :D De nem baj, nyáron pihentem, nem volt minden héten bejegyzés, ezt inkább már nem ígérem meg a következő időszakra sem, de azért itt az új tanév, és én igyekszem a tanulás mellett gőzerővel írni a blogot is. Ötleteim vannak, készül a kisregényem új része, és mint mindig, most is lelkes vagyok. Kezdjük is!

A mai bejegyzésemben a tanévezdésről lesz szó. Nyilván nem a legkörnyezetbarátabb dolog minden évben új füzeteket, tollakat, tolltartót, táskát és mindent venni. Mondjuk azt nem hiszem, hogy van, aki minden évben új táskát és tolltartót vesz, épp ezért nem is ezekről fog főleg szólni a bejegyzés. Sokkal inkább a füzetekről, tankönyvekről. Sajnos a tankönyvekről nem mi döntünk, de azt megjegyezném, nem tudom mi értelme, hogy miért kapunk minden évben újat, miért nem lehet az előző évfolyam könyveit kapni. A munkafüzetek esetében ez nyilván nem megoldható, de a tankönyveket simán visszaszedhetnék. Meg persze azt sem értem, miért kell centis, színes margókat rakni a könyvek szélére. Én idén leszek 8.-os, és 13 tantárgyam van! Ebből 11-hez kell füzet, van, amihez több is. Gondoljunk bele, ez mennyi szemét, ha minden évben újat veszünk. És persze a legnagyobb baj az, hogy papír pazarlás. Hogyan csökkenthetjük a pazarlást? Két megoldás van rá. Az első, hogy amibe még tudunk írni, ne dobjuk ki, használjuk, amíg használni tudjuk. A másik pedig, hogy újrahasznosított papírból készült füzeteket veszünk. Én mindkettő megoldást használtam. Még van hova fejlődnöm, de azért megmutatom, én milyen írószereket vettem, és mik azok, amiket megőriztem tavalyról. Természetesen, most sem szponzorált semmi :)

Az összes tankönyvem és füzetem együtt. A súlyáról nem beszélnék...

Csak a tankönyveim. Azt hiszem a készítőknek a cipelés okozta fájdalom volt a fő cél, nem a tartalom.

A füzeteim.

Az ének füzetem. Ez nem újrahasznosított papírból készült, de tavalyról maradt még.

Ezek ugyanolyan márkájú füzetek mind, szintén már tavaly is használtam őket.

A vonalas füzeteim. Ezeket most vettük, újrahasznosított papírból készültek.

Négyzetrácsos füzetek, szintén újrahasznosított papírból.

Ezt a füzetet mindenféle jegyzetelésre használom, szintén újrahasznosított papírból készült.

Szerintem érdemesebb egyszer, egy jobb minőségű tollat venni. Később, ha kifogyott a tinta, csak betétet kell bele venni.


Remélem tetszett a bejegyzés, az alábbi gombokra kattintva olvashatjátok még másik írásaimat is.

Szia! Gondolom te sem örülnél, ha ellopnák azt amit csináltál. Kérlek velem se tedd ezt! Ha innen veszel valamit kölcsön, linkeld be az oldalt, és nevezz meg engem is, mint a gondolat gazdáját.  Én is mindig hivatkozom, ahol nincs forrásmegjelölés az mind az én fejemből pattant ki, vagy én fotóztam :)
Facebook oldalam: https://www.facebook.com/boriblogja
Instagram oldalam:
https://www.instagram.com/boriblogja/
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el