Új környezetvédős alternatíváim

2021.07.19

Sziasztok! Az e heti bejegyzésemben szeretném bemutatni néhány eldobható, használati tárgynak a fenntartható alternatíváit. Volt már egy ilyen bejegyzésem, ott a szülinapomra kapott tárgyakat mutattam be, ezt a bejegyzés végén, a gombra kattintva találjátok. Minden hétfőn van új bejegyzésem, de ha szeretnél erről értesítést kapni, akkor iratkozz fel a hírlevelemre, ezt a lehetőséget a főoldalon találod. Fontos még azt is elmondanom, hogy a bejegyzés nem tartalmaz semmilyen promóciót, de mindent a dm-ben vettem. :) Most pedig kezdjük!

Szappan. A szappant mindenki ismeri, hiszen régen ez volt az alapértelmezett mosakodószer. De miért környezettudatos a szappan használata? Mert a csomagolása nem műanyag. Régóta használok szappant fürdésre, de egy problémám mindig volt vele. Akármilyen szappant próbáltam ki, mindig kiszárította a bőröm. De ez a szappan, ami a képen látható, az első olyan, ami nem szárítja ki a bőröm, sőt, sokkal kellemesebb használni még a tusfürdőnél is.

Szappantartó. Ez nem egy olyan dolog, ami ne lenne egyértelmű, ha szappant használsz, használj szappantartót is. :)

Papír, vagy üveg csomagolású dezodor. Ezt csak zárójelben szeretném megjegyezni, mert a dezodoromat nem a környezetvédelem miatt cseréltem le erre a fajtára, hanem hogy ne tartalmazzon alumíniumot. Késöbb jöttem rá, hogy így végülis a csomagolása is fenntartható.

Fogkrém. Aki már olvasta a szülinapos bejegyzésem, az tudja, hogy két fenntartható csomagolású fogkrémet is kaptam, ezeket használom azóta is, de most megyek egy evezős táborba és ezek nem olyan jól szállíthatóak, ezért vettem egy ilyen fogkrémet, aminek a csomagolása újrahasznosított műanyagból készült és szelektíven gyűjthető.

Fogkefe. Én alapvetően elektromos fogkefét használok, de utazásra azt nyilván nem tudom vinni, így marad a bambuszfogkefe vagy az újrahasznosított műanyagból készült változat, mint például ez is. 


Szia! Gondolom te sem örülnél, ha ellopnák azt amit csináltál. Kérlek velem se tedd ezt! Ha innen veszel valamit kölcsön, linkeld be az oldalt, és nevezz meg engem is, mint a gondolat gazdáját.  Én is mindig hivatkozom, ahol nincs forrásmegjelölés az mind az én fejemből pattant ki, vagy én fotóztam :)
Facebook oldalam: https://www.facebook.com/boriblogja
Instagram oldalam:
https://www.instagram.com/boriblogja/
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el