2022. Horvátország - képekben

2022.09.12

Sziasztok! Ez a legújabb Bori csak fotózott a nyáron című bejegyzésem. Valószínűleg ez az utolsó, most már itthon vagyok, és elkezdtem a rendkívül ijesztőnek tűnő 9. osztályt :) A jövőben várhattok tőlem értelmes bejegyzéseket is, de addig...Addig nézzetek bele ebbe a képgalériámba, és gondolatban utazzatok el Lovranba, egy gyönyörű, Horvát, tengerparti kisvárosban.

A képeket felhasználni pedig szokás szerint csak az én engedélyemmel szabad. Írj email-t vagy instagram üzenetet!


További bejegyzéseim

Szia! Gondolom te sem örülnél, ha ellopnák azt amit csináltál. Kérlek velem se tedd ezt! Ha innen veszel valamit kölcsön, linkeld be az oldalt, és nevezz meg engem is, mint a gondolat gazdáját.  Én is mindig hivatkozom, ahol nincs forrásmegjelölés az mind az én fejemből pattant ki, vagy én fotóztam :)
Facebook oldalam: https://www.facebook.com/boriblogja
Instagram oldalam:
https://www.instagram.com/boriblogja/
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el