Nem tagadhatod meg

2022.05.28

Nem tagadhatod meg


Nem tagadhatod meg,

Tulajdon nevedet.

S így a bolygót sem,

Mely otthont ad neked.


Nem tagadhatod meg,

A földet, melyen jársz.

Termékeny, de véges,

Nem lesz több kalász.


Nem tagadhatod meg

A fákat, virágot.

Elhervadnak, ezt te tetted,

A feloldozást hiába várod.


Nem tagadhatod meg,

Az állatvilágot.

Azt hiszed, ők táplálnak téged.

Ezt rosszul látod.


Nem tagadhatod meg,

a hanyatló Bolygót.

Mint ahogy a gyermek sem tagad meg,

Öreg szülőt, haldoklót.


Ápolnod kell.

Mindenkivel. Velünk!

Minden testvéreddel,

Mint testvérek, együtt.


Meg kell értened

Te tetted ezt vele.

Most ápold, gondozd, szeresd,

Vagy bátran halj meg vele!


Meg. Kell. Értened.

A halálba rohanunk.

Nem 50-60 év múlva ér el,

Alig van egy napunk.


Alig van egy napunk.

Szia! Gondolom te sem örülnél, ha ellopnák azt amit csináltál. Kérlek velem se tedd ezt! Ha innen veszel valamit kölcsön, linkeld be az oldalt, és nevezz meg engem is, mint a gondolat gazdáját.  Én is mindig hivatkozom, ahol nincs forrásmegjelölés az mind az én fejemből pattant ki, vagy én fotóztam :)
Facebook oldalam: https://www.facebook.com/boriblogja
Instagram oldalam:
https://www.instagram.com/boriblogja/
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el