A film, ami mindig a kedvencem lesz

2022.02.19

Sziasztok! A mostani bejegyzésem egy olyan film lesz, ami, bár sok filmet mondok a kedvencemnek, mind közül a legkedvencebbem. Ez pedig nem más, mint az Erin Brockovich - Zűrös természet. A film igaz történet alapján készült, Erin Brockovich egy létező személy, fogyasztovédő, jogi hivatalnok és környezetvédelmi aktivista. Na, de hogy miről is szól ez a film? Erin Brockovich, háromgyermekes, munkanélküli édesanya, akinek végül egy Ed Masry nevű ügyvéd ad állást, az ügyvédi irodájában. A tanulatlansága ellenére is igazán éles eszű nő felfedez valamit egy aktában, ami addig senkinek sem tűnt fel. A PGE, Pacific Gas & Electric Company nevezetű cégóriás egyik gyára nagy mértékben szennyezi a közeli kisváros vizét, emiatt pedig a település lakói közül sokan nagyon súlyos betegek lesznek. Erin meggyőzi Ed-et, hogy követeljenek kártérítést a lakóknak. 


A filmbeli Erin és Ed
A filmbeli Erin és Ed

Szerintem ez a film zseniális. Julia Roberts, nem túl meglepően, fantasztikus, de az Ed-et játszó Albert Finney is nagyot alakít. Viszont nem csak emiatt a kedvencem. Nagyon sokszor láttam már, és mindig ugyanolyan nagy benyomást tett rám, főleg amiatt, hogy igaz történeten alapul. Míg maga a film egy iszonyatosan nagy kegyetlenségről, illetve nyilván a környezetre is nagyon káros szennyezésről szól, addig az egész film hihetetlenül inspiráló. Amikor nézem ezt a filmet, mindig azt érzem, hogy igen, én is ezt szeretném csinálni!

Valami ilyesmit legalábbis. Egy olyan célért dolgozni, ami a világ számára hasznos és jó. Ezért írom a blogomat is, és ezért vagyok benne biztos, hogy a jövőben, ha esetleg, nem is egy világhírű környezetvédelmi aktivista leszek, akkor is olyat fogok csinálni, ami az egész világot jobbá teszi. Legyen ez mondjuk éppen a környezetvédelem, a következő generáció tanítása vagy éppen az emberek gyógyítása. Természetesen ezt az eszmét nem a film adta nekem, az inkább csak megerősítette. Még bőven messze vagyok a felnőtt kortól, 14 évesen pedig nem csoda, hogy a gondolkodásom egy nagy részét még a szüleim gondolkodása és tettei befolyásolják. Természetesen van saját véleményem (nem is kevés), de az alapot mégiscsak ők adják át nekem. Én többek között ezt tanultam meg a szüleimtől, és úgy érzem, a lehető legjobb alapot kaptam.


Néhány korábbi bejegyzésem

Szia! Gondolom te sem örülnél, ha ellopnák azt amit csináltál. Kérlek velem se tedd ezt! Ha innen veszel valamit kölcsön, linkeld be az oldalt, és nevezz meg engem is, mint a gondolat gazdáját.  Én is mindig hivatkozom, ahol nincs forrásmegjelölés az mind az én fejemből pattant ki, vagy én fotóztam :)
Facebook oldalam: https://www.facebook.com/boriblogja
Instagram oldalam:
https://www.instagram.com/boriblogja/
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el