2022. június - képekben

2022.07.11

Sziasztok! Véget ért a június, és ebben a hónapban is rengeteg emléket szereztem. Talán már említettem korábban is, hogy ez a nyár nekem különösen mozgalmas. Elképesztően hálás vagyok érte, és igyekszem minél jobban kihasználni, feldolgozni, és megélni ezt a sok élményt. Valamint igyekszem sok képet is készíteni, mert ezek is segítenek majd az emlékek felidézésében. Plusz, meg tudom mutatni a blogomon is, hogy a világ mennyire szép, sokfajta, sokszínű, és megbecsülést érdemlő. Ez ezeknek a természetképeknek a legfontosabb üzenete. Hogy szeressük a Földünket, és ebből az egyszerű indokból kifolyólag mentsük is meg, önmagunktól. Jó szórakozást a képekhez!

Köszönöm, hogy megnézted a képeket, remélem tetszettek! Ha szeretnél még többet megtudni rólam, és a blogomról, kövess instagramon! Ha pedig nem szeretnél lemaradni az új bejegyzéseimről iratkozz fel a hírlevelemre! Legyen szép heted!

A képeket felhasználni pedig szokás szerint csak az én engedélyemmel szabad. Írj email-t vagy instagram üzenetet!


Néhány további bejegyzésem


Szia! Gondolom te sem örülnél, ha ellopnák azt amit csináltál. Kérlek velem se tedd ezt! Ha innen veszel valamit kölcsön, linkeld be az oldalt, és nevezz meg engem is, mint a gondolat gazdáját.  Én is mindig hivatkozom, ahol nincs forrásmegjelölés az mind az én fejemből pattant ki, vagy én fotóztam :)
Facebook oldalam: https://www.facebook.com/boriblogja
Instagram oldalam:
https://www.instagram.com/boriblogja/
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el