2022. március - képekben

2022.03.27

Sziasztok! Itt a jó idő! Magyarul: Borinak csak ahhoz lenne kedve, hogy odakint focizzon, olvasson, fusson, biciklizzen stb. Szóval egy kis blogírási válságban vagyok, de azért igyekszem. Plusz, most, hogy egy kicsit több időt töltök a természetben, több képet is készítek. Igaz, ezek csak amatőr képek, de némelyik egész jó, így jött az ötletem, hogy a tavaly ilyenkor kezdett Természetképek rovatot újrakezdem a blogon. Ráadásul, ha minden összejön, idén nagyon izgalmas nyaram lesz, így ezt is érdemes lenne dokumentálnom. 

Ebben a hónapban csak kisebb kirándulások fértek bele, Gödöllő környékén (én Gödöllőn élek), de sokszor azt gondolom, miért is kéne ennél messzebbre menni?  (mostanában kicsit naplemente/napfelkelte függő lettem, így amikor csak tehetem ezeket mindig lefotózom, ezért van tele ilyen képekkel most ez a hónap is)

2022, március, képekben

Ezek lettek volna tehát a képek, remélem ti is olyan gyönyörűnek találjátok ezeket a természeti csodákat (itt most nem a rólam készült képekre célzok :D), mint én. Jövő héten új bejegyzéssel jelentkezek, addig is, legyen szép heted!


A képek forrása: Minden képet én vagy valamelyik ismerősöm készítette, kérlek, azokat a képeket, amin felismerhető személy látható ,NE használd fel, ami pedig természetképet ábrázol, azt csakis úgy, hogy engem, és a blogom linkjét megjelölöd. Köszi!

Ha még nem lennél, iratkozz fel a hírlevelemre. Így minden héten értesülni fogsz az új bejegyzéseimről :)

Szia! Gondolom te sem örülnél, ha ellopnák azt amit csináltál. Kérlek velem se tedd ezt! Ha innen veszel valamit kölcsön, linkeld be az oldalt, és nevezz meg engem is, mint a gondolat gazdáját.  Én is mindig hivatkozom, ahol nincs forrásmegjelölés az mind az én fejemből pattant ki, vagy én fotóztam :)
Facebook oldalam: https://www.facebook.com/boriblogja
Instagram oldalam:
https://www.instagram.com/boriblogja/
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el