Nemzetközi Természetfilm Fesztivál Gödöllőn

2021.09.26

Sziasztok! A mai bejegyzésben a pár hete megrendezésre került Nemzetközi Természet-és környezetvédelmi fesztiválról olvashattok.

Igazából furcsa, hogy még sohasem írtam a Természetfilm Fesztiválról. Illetve egyszer talán említettem a Hermann Ottó élete című bejegyzésemben, de konkrétan még sohasem foglalkoztam ezzel a témával. Ez azért furcsa, mert az első fesztivált 2015-ben rendezték, de én is már 2017-ben ott voltam az eseményen, Persze akkor még csak 10 éves voltam :D. Én egyébként Gödöllőn élek és mindig büszkeséggel tölt el, hogy ilyen és ehhez hasonló események kerülnek itt megrendezésre. Egyrészt, mert nekem is rengeteg dolgot kell még tanulnom a környezetvédelemmel és az állat-és növényvilággal kapcsolatban, másrészt pedig, mert sok olyan diák vagy akár felnőtt is volt az eseményen, akik eddig nem foglalkoztak a környezetvédelemmel.

A Természetfilm fesztivál alap koncepciója az, hogy mindenféle szervezet sátrakat állít fel, ahol játékos feladatokat, vagy bemutatókat tartanak kicsiknek és nagyoknak. Emellett nyilván a legfontosabb a filmvetítés. Több helyen is kivetítettek természetfilmeket, én csak az Alsóparkban voltam, ahol két helyen volt kivetítés. A fesztivál három napon át zajlott, kicsit későn eszméltem föl, hogy jé, ez most lesz, de végül mind a három napon ott voltam, több-kevesebb ideig. Az első nap (péntek) a diáknap, ekkor kifejezetten tanulóknak csinálnak programokat. Bár én nem sok különbséget láttam a napok között, igaz pénteken csak délután voltam ott, lehet, hogy akkorra már vége volt ezeknek a programoknak.

Pénteken egyébként nekünk pont nem volt tanítás, termet festettünk az osztállyal. Mivel ezzel gyorsan készen lettünk, ezért néhányan elmentünk a fesztiválra. Mellesleg az Alsópark, ahol a legtöbb program volt, 5 perc sétára van a sulinktól. Még nem is mondtam, de az esemény egy fontos része még az úgynevezett Trash art kiállítás, ahol szó szerint szemétből készült szobrokat, műveket állítanak ki. Nagyon vegyes ez a kiállítás, vannak gyönyörű, vicces, figyelemfelhívó és nagyon elvont munkák is, de az biztos, hogy elgondolkodtatóak. Pénteken megnéztük ezeket is. Valamint ami nagyon vicces volt, hogy belefutottunk egy Gryllus Vilmos koncertbe, ami eszméletlenül aranyos és nosztalgikus élmény volt.

Szia! Gondolom te sem örülnél, ha ellopnák azt amit csináltál. Kérlek velem se tedd ezt! Ha innen veszel valamit kölcsön, linkeld be az oldalt, és nevezz meg engem is, mint a gondolat gazdáját.  Én is mindig hivatkozom, ahol nincs forrásmegjelölés az mind az én fejemből pattant ki, vagy én fotóztam :)
Facebook oldalam: https://www.facebook.com/boriblogja
Instagram oldalam:
https://www.instagram.com/boriblogja/
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el