A szerelem teljes és fájdalmasan nyomorúságos, ámde tűrhető hiányáról

2022.12.26

Van nekem egy nagy álmom:

Lehetek e egyszer

Szerelmes és szeretve

Azzal az emberrel.


Azzal az emberrel,

Akit nekem szántak,

Égiek és földiek,

Elámulnának


Elámulnak majd azon,

Hogy jé, ennek is van párja

Szépek együtt, nem igaz?

Tinédzserek bája.


Nem mintha most ne lenne épp,

Egy bizonyos ember.

Bizonyos, hogy nem bizonyos,

Vajon ő is kedvel?

Van egy álmom, bent cipelem,

Elrejtve minden fénytől.

Én és Bárki egyszer leszünk,

Egyek a kettőből.

Szia! Gondolom te sem örülnél, ha ellopnák azt amit csináltál. Kérlek velem se tedd ezt! Ha innen veszel valamit kölcsön, linkeld be az oldalt, és nevezz meg engem is, mint a gondolat gazdáját.  Én is mindig hivatkozom, ahol nincs forrásmegjelölés az mind az én fejemből pattant ki, vagy én fotóztam :)
Facebook oldalam: https://www.facebook.com/boriblogja
Instagram oldalam:
https://www.instagram.com/boriblogja/
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el