2022. április - képekben

2022.05.09

Sziasztok! Vége lett az áprilisnak, én pedig most is összeszedtem az ebben a hónapban készített képeket. Az április talán az egyik legszínesebb hónapunk, így a képek is gyönyörűek lettek. Remélem titeket is meggyönyörködtetnek majd ezek a képek, és esetleg engem is jobban megismerhettek :) Jó szórakozást!


A képek forrása: Minden képet én vagy valamelyik ismerősöm készítette, kérlek, azokat a képeket, amin felismerhető személy látható ,NE használd fel, ami pedig természetképet ábrázol, azt csakis úgy, hogy engem, és a blogom linkjét megjelölöd. Köszi!

Szia! Gondolom te sem örülnél, ha ellopnák azt amit csináltál. Kérlek velem se tedd ezt! Ha innen veszel valamit kölcsön, linkeld be az oldalt, és nevezz meg engem is, mint a gondolat gazdáját.  Én is mindig hivatkozom, ahol nincs forrásmegjelölés az mind az én fejemből pattant ki, vagy én fotóztam :)
Facebook oldalam: https://www.facebook.com/boriblogja
Instagram oldalam:
https://www.instagram.com/boriblogja/
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el