2021 a blog szempontjából

2021.12.27

Sziasztok! Ez az év utolsó bejegyzése ,ezért, mint már korábban említettem, összegezni fogom az elmúlt évben a blogomon történt változásokat, és hogy  milyen célokat szeretnék kitűzni a jövőben. Valamint a bejegyzés végén szeretnélek megkérni, hogy tölts ki nekem egy űrlapot, sokat segítene nekem!  El szeretném mondani, hogy, bár ez annyira nem meglepő, hisz az én blogom még csak pár éves, mégis ebben az évben értem el az eddigi legnagyobb "sikereket". Itt most nem csak látogatószámra gondolok, hanem például arra is, hogy ebben az évben volt a legtöbb bejegyzésem, 26. Ez számomra egy óriási szám, hiszen év közben a bejegyzések mindig hétfőn jelentek meg, tehát átlagban az év minden második hetében jelentek meg bejegyzéseim. Ebben az évben a legnépszerűbb bejegyzésem a Zöld ereje című novellám első része volt. 2021-ben vezette be a blogomon azt, hogy hétfőként publikálom a bejegyzéseimet, így ha néha több időm volt/van, akkor inkább előre írok, így igyekezni a rendszerességre. így is voltak fájdalmasan hosszú kihagyásaim, de nagyon örülök annak, hogy ebben az évben ennyivel rendszeresebben blogoltam. Emellett persze azért a látogatók száma is fontos, és büszkén jelenthetem ki, ez is idén volt messze a legmagasabb, majdnem 10 ezer látogató :) Persze nem tudhatom megígérni, hogy a jövő évben is ugyanilyen produktív, esetleg produktívabb leszek, de jelen pillanatban nagyon bizakodóan állok neki 2022-nek, minden tekintetben. Tehát, ha kissé érzelgős is, köszönöm, ha ebben az évben olvastad a blogomat, és remélem, jövőre is érdekes bejegyzéseket tudok írni a számodra!


Ha van egy kis időd, kérlek töltsd ki ezt a rövid űrlapot, nagyon örülnék neki!

Szia! Gondolom te sem örülnél, ha ellopnák azt amit csináltál. Kérlek velem se tedd ezt! Ha innen veszel valamit kölcsön, linkeld be az oldalt, és nevezz meg engem is, mint a gondolat gazdáját.  Én is mindig hivatkozom, ahol nincs forrásmegjelölés az mind az én fejemből pattant ki, vagy én fotóztam :)
Facebook oldalam: https://www.facebook.com/boriblogja
Instagram oldalam:
https://www.instagram.com/boriblogja/
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el